Zo af en toe moet je de website eens scherp van dichtbij bekijken

Zo af en toe moet je jouw digitale winkel eens scherp ‘onder de loep’ nemen

De afgelopen maanden is hard gewerkt aan een nieuwe look & feel van de website van het Apeldoornse Klein Optiek. Als geen ander weten zij dat ‘zien is beleven’ en die vertaalslag moest ook gemaakt worden naar hun digitale winkel: de website. 

“Geen doorsnee opticien, maar een oogzorgcentrum voor de gezondheid van je ogen.”

Klein Optiek is geen onderdeel van een grote keten, des te belangrijker om het onderscheid te maken in collectie en met name op het gebied van service. Daar slagen zij al meer dan dertig jaar in. Nog altijd domineert deze opticien landelijk in de hogere regionen van de ‘optiek-ranglijsten’. Zij zijn dan ook meer dan enkel een opticien waar je binnenstapt voor een nieuwe bril of zonnebril. De service gaat veel verder dan dat en Klein Optiek laat zich dan ook het beste omschrijven als ‘oogzorgcentrum’.

“Stap eens binnen in de digitale winkel van Klein Optiek.”

Meer weten? Stap eens binnen in de digitale winkel op www.optiek.com en laat je overtuigen!