STORYTELLING

Copywriting

De rol van een copywriter behoeft vaak meer tekst en uitleg dan het gemiddelde aantal toetsen op een toetsenbord. Bij copywriting komt net wat meer kijken dan simpelweg een zinnetje typen. Het voordeel van een copywriter is dat hij werkt aan het bereiken van één gezamenlijk doel: namelijk 'de campagne'. Of dat nu een online post is, een persbericht, een interview, een nieuwsbrief óf het onder de aandacht brengen van een nieuwe voorstelling op een website, overal komt tekst aan te pas. Achter elke letter die wij op papier zetten zit een doel; een verhaal. We durven te stellen dat een online tekst in veel gevallen het ‘digitale visitekaartje’ is. En dat vraagt om een veelzijdige copywriter die zowel samenwerkt met collega marketeers als met opdrachtgevers.

Social Media Management

Vraag jij je nog af of je als ondernemer op sociale media actief moet zijn? Stop ermee. Het antwoord is namelijk duidelijk: ja. Jouw klanten stellen namelijk ook vragen als jouw zaak dicht is. Het internet is altijd open. Moet jij dan 24/7 online actief zijn? Moet je een social media specialist worden? Zeker niet. Daar heb je ons voor! Wij bedenken, schrijven en plaatsen jouw berichten op jouw social media. Kun jij je volledig focussen op wat jij het liefste doet: ondernemen.

Storytelling, PR & publiciteit

Natuurlijk willen we graag dat de verhalen die we voor jou verspreiden opgemerkt worden. Storytelling, PR en vrije publiciteit gaan voor ons daarom altijd hand in hand. Hiervoor werken we samen met het team van Royal Promotions, al meer dan tien jaar het meest toonaangevende PR- en marketingbureau voor het theater, muziek en de live entertainmentindustrie. Door onze krachten te bundelen zorgen we ervoor dat onze opdrachtgevers een beroep kunnen doen op een krachtig netwerk van journalisten, bloggers, fotografen, redacteuren en de bekendere online mediaplatforms. Samen vertellen we de verhalen die morgen gelezen en gedeeld worden!