Over Patrick

Wanneer Patrick op zestienjarige leeftijd bij toeval in het ‘productievak’ rolt, leert hij van de toenmalige grootmeesters Hans Sleeswijk, Lee Towers, Joop van den Ende, maar ook impresario Jacques Senf, de fijne kneepjes van het produceren. In de opvolgende jaren vergroot hij zijn productionele en creatieve vaardigheden door zijn betrokkenheid bij vele uiteenlopende evenementen. Van galashows met Las Vegas-achtige proporties tot popconcerten. En van intieme voorstellingen in de Nederlandse theaters, kleine en grote bedrijfsevenementen, congressen, online streams tot arena-producties in de Amsterdam ArenA en het Arnhemse Gelredome.

Ondernemend van aard verbreed hij vanaf de beginjaren ’00 zijn werkveld. Hij voorziet kansen en mogelijkheden om nieuwe en snelgroeiende vakgebieden als online marketingcommunicatie en social media te combineren met zijn productionele en creatieve achtergronden. Hierdoor is hij in staat zich te ontwikkelen tot een zogeheten producerende ‘merkenbouwer’. Juist die combinatie van produceren en (online) marketing komt goed van pas wanneer als gevolg van de Corona uitbraak de vraag naar hybride evenementen sterk toeneemt.

Patrick wordt omschreven als een gedreven en energieke creatief met jarenlange ervaring in het effectief managen van theater, event en live entertainment projecten, van idee tot realisatie. Hij is ervaren in het voorbereiden van evenementen en aansturen van alle  betrokken partijen. Deskundig, pragmatisch, resultaatgericht en gericht op duurzame relaties.

Hij is sterk gericht op de verschil makende details, maar ook ieder aspect van hostmanship om bezoekers of deelnemers te verzekeren van een welkome ervaring.