Over Made in Mind

Van fysiek tot digitaal, we maken elk werk sociaal, in de oorsprong van het woord (samenleving). Iets dat deel kan gaan uitmaken van een gemeenschap, in plaats van alleen maar “likes” te verzamelen. We maken inhoud die menselijk is. Relevant en raak. Met creativiteit die helpt om zaken te doen, loyale (doel) groepen op te bouwen en een verschil te maken.

Elke opdracht is een start-up. We produceren met een effectieve output van oplossingen die de grenzen tussen cultuur, inhoud en samenwerking doen vervagen. Allemaal met als doel het meest effectief gebruik te maken van budgetten, middelen en het multidisciplinaire talent van ons team. We produceren dus. Intussen hebben we een breed en gevarieerd portfolio weten op te bouwen, evenals een zeer lange geschiedenis in (muziek)theater, evenementen en storytelling. We zijn niet alleen geïnteresseerd in de grote dingen: we hebben alles gedaan. Van een intieme muzikale studio sessie, muziektheatervoorstellingen, sprookjesachtige familieshows in een écht kasteel of mobiele performances op bijzondere locaties. Maar wat we eigelijk het liefste doen is het delen van storylines en anderen de bevrijdende kracht van muziek laten ervaren. Als “creative nomads” maken we letterlijk en figuurlijk werk van vrijwel elke denkbare vorm van communicatie en entertainment. We verplaatsen ons van plek naar plek, laten ons inspireren en doen vooral waar we goed in zijn: schrijven, produceren en inspireren.

Storytelling

Het is allang niet meer genoeg om alleen te posten en er dan het beste van te hopen. “Schrijven is schrappen”, volgens Godfried Bomans. Heb je moeite met het bedenken van social media posts, het schrijven van een persbericht of een pakkende tekst. Wees gerust, schrijven is een vak. En daarom schakelen klanten onze ghostwriter in.

Co-creation

“People do not buy goods and services. They buy relations, stories and magic“ (Seth Godin). We werken al jarenlang met anderen samen om creatieve oplossingen te ontwerpen die tekens weer een bewezen (meer)waarde creëren voor de betrokken partijen. 

 
Personality profiling

Of je nu een mediapersoonlijkheid, creatieve maker of ondernemer bent. Je bent constant opzoek naar zoveel mogelijk bereik. We ondersteunen met een duurzame multichannel aanpak. Van (online) marketing, het creëren van content, advies, strategie tot het benaderen van (lokale of landelijke) media.

Music

“Music was my first love, and it will be my last. Music of the future and music of the past.” John Miles kon het in 1976 niet beter verwoorden. Net zoals filosoof Plato: “Muziek en ritme vinden hun weg tot in de geheime plaatsen van de ziel.” Voor ons komt na de stilte muziek het dichtst bij het zeggen van het onzegbare.