Over Mister-Postman

Sinds de explosieve groei van digitale middelen en kanalen is het publiek verschoven van passieve, gebonden ontvangers naar machtige, ongelijksoortige groepen, die meer dan ooit, niet direct betrokken zijn bij merken of namen. Kortom, het publiek heeft het heft in handen genomen. Met onze decennialange achtergronden in de live entertainment industrie heeft online marketingburea Mister-Postman een eigen(wijze) benadering bij het bereiken en betrekken van publiek voor  producten, merken of evenementen. Als de digitale postbodes van dit tijdperk streven zij ernaar in een constant veranderende markt voorop te blijven lopen.

Anno 2019

Mister-Postman is in 2019 ontstaan uit een samenwerking tussen Ticketpoint en Made in Mind. Het doel is om met storytelling en (datagedreven) campagnes de online communicatie van ondernemers en organisatoren te verbeteren. Mister-Postman werkt niet voor, maar samen met jou! Daar wordt veel enthousiasme en plezier voor ingezet. Met een goede chemie kunnen we grenzen verleggen.

Verschilmakend

Ons brein werkt nét iets anders dan ‘normaal’, zullen we maar zeggen. Mister-Postman denkt standaard vanuit een ander perspectief waardoor unieke projecten en samenwerkingen tot stand komen. In veel gevallen is Mister-Postman de stille motor ‘achter de schermen’ met op maat gemaakte online marketingdiensten. Geen dure teams, maar een persoonlijke benadering, toewijding, ervaring en kwaliteit.