De beste slogans beginnen als een kattebelletje… op een bestelbon

De beste slogans beginnen als een kattebelletje… op een bestelbon

Wat begon als een kattebelletje… op een bestelbon, groeide uit tot dé slogan van het meest eigenzinnige Belgische brillenmerk: ‘theo loves you’. Tot op vandaag is dit motto de lijm tussen alles wat theo doet, elke beslissing die theo neemt en elke collectie die theo lanceert. Wim Somers en Patrick Hoet, opticiens met elk hun eigen winkel, besloten zelf een collectie op de markt te brengen onder de naam theo. Waarom? Wel, heel eenvoudig: ze wilden hun klanten iets anders aanbieden dan de mainstream brillen die ze verkochten.

 

In 1989 waren de eerste theo brillen een feit. En baanbrekend waren ze alleszins. De daaropvolgende collecties vonden steeds gemakkelijk hun weg naar de consument. Vandaag, meer dan 20 jaar later, wordt theo verkocht in 1400 winkels verspreid over een 50-tal landen… en theo ziet ze allemaal graag.

Maak kennis met Theo!

Meer weten en kennismaken met Theo? Bezoek dan vrijdag 24 mei de speciale Theo Dag bij Klein Optiek in Apeldoorn, een bijzondere ervaring voor iedere brildrager! Ontdek de karakteristieke monturen en modellen van dit regelrechte topmerk, laat je adviseren en vooral laat je inspireren. Theo loves you en wij weten het zeker: you will love THEO!