Blog Ticketpoint.nl: “Twee dagen lang met twee shows per dag vulde de Utrechtse Jaarbeurs zich met ruim 40.000 gespannen gezichtjes.”

Iedere zondag blikt Marcel van Loon, algemeen directeur van Ticketpoint, op zijn Linkedin profiel terug op de afgelopen week. Deze week neemt hij je mee langs tal van evenementen die de toon zetten voor een feestelijk begin van december. 

Je zult misschien denken dat Sinterklaas alleen nog maar gaat over Pieten-discussies en betogingen. Maar niets is minder waar. Twee dagen lang met twee shows per dag (!) vulde de Utrechtse Jaarbeurs zich met in totaal ruim 40.000 gespannen gezichtjes. De komst van de Goedheiligman werd vooraf aangekondigd door een DM mail en Adwords campagnes. Voor een vlekkeloos verloop van het grote Zapp Sinterklaasfeest werd ‘onze pakjesboot’ ingeladen met scanapparatuur voor ons service- en kassateam.

Een week later stroomde de Jaarbeurs opnieuw vol voor de jaarlijkse Max Proms. Ticketpoint – al zestien jaar de ticketing partner – is verantwoordelijk voor het stoelenplan, de DM en service mailings, de kassa en het scannen op locatie.

In datzelfde weekend stond Waylon voor alweer het derde jaar tot twee maal toe in een bomvol Ahoy. Voor ons geen rock and roll aan de deuren, dat laten we liever over aan de zanger en zijn band. Wij zorgden voor een vlekkeloze instroom van de duizenden bezoekers, die aan het slot van Waylon’s laatste Top 1000 vertolking de aankondiging ontvingen van de speciale voorverkoop voor het Waylon’s Ahoy concert op 30 november 2019.