Oké, dus je wilt PR content inzetten? Dan wil je natuurlijk ook dat het bekeken wordt. Daarom beginnen wij vaak juist niet bij ‘de opdracht’, maar heel eigenwijs bij ‘de doelgroep’. Waar kijkt de doelgroep graag naar, hoe grijp je in dit online tijdperk de aandacht en via welke kanalen? Vanuit daar bedenken we concepten waarmee je iets unieks voorschotelt waar de doelgroep ook echt graag naar kijkt. Dit proces noemen we onze ‘creations’.

De invulling en uitwerking verschilt iedere keer en varieert van een theatrale belevenis in een museum, het schrijven van een pakkende presentatietekst, het uitwerken van een opvallende PR campagne, tot zelfs het ontwikkelen van theatervoorstellingen of het monteren van een gave videotrailer.

Hoewel iedere ‘creation is made in mind‘ doen we het nooit alleen. Want wie durft te werken vanuit het uitgangspunt creativiteit takes courage doet dat samen. Dus regelmatig dompelen we ons samen met een team van freelance creatieve ‘mind-mappers’ onder in een snelkookpan van inspiratie en tekenen daarbij graag buiten de lijntjes. Het resultaat? Opvallende concepten en formats die een plekje in het hart van de juiste doelgroep veroveren.